سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

حتما تا بحال برای رفع چین و چروک های موجود بر روی پیشانی خود، به دنبال تزریق بوتاکس پیشانی بوده اید. یکی از اولین نشانه های سن واقعی افراد و بالا رفتن آن، چین و چروک های پیشانی هستند و اجتناب از آن ها در سنین بالا تقریبا غیر ممکن است.

خبر خوب اینجاست که راهکار های متعددی وجود دارند که به کمک آن ها می توانید این نشانه های بالا رفتن سن در چهره را ناپدید کنید.

اما در بین چندین روش درمانی، بهترین گزینه برای چین و چروک های پیشانی چیست؟

بهترین روش رفع چروک پیشانی در این مقاله پیرامون جزئیات مربوط به دو پروسه درمانی یعنی بوتاکس و ژل های تزریقی بحث خواهیم کرد تا در نهایت بهترین راهکار درمانی برای شما مشخص شود.

بگذارید ابتدا به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان از شر چین و چروک های عمیق خلاص شد. در ادامه پیرامون هر کدام از متد ها و تفاوت های موجود بحث خواهیم کرد.

بوتاکس و ژل های تزریقی دو محصول بسیار پر طرفدار در بازار امروز به شمار می روند که به خوبی با چین و چروک های پوستی مبارزه می کنند، اما باید بدانید که این دو محصول تا حد زیادی با هم تفاوت دارند خط و خطوط ایستا را می توان زمانی که نواحی مختلف صورت در حال استراحت هستند مشاهده کرد.

با بالا رفتن سن ما، لایه درم پوست باریک تر می شود.

در نتیجه ی از دست رفتن حجم و قابلت ارتجاع، چین و چروک ها شروع به شکل گیری می کنند در چنین نواحی از صورت، بوتاکس پیشانی می تواند یک راهکار پیشگیرانه برای جلوگیری از چین و چروک های این ناحیه باشد.

این تزریقات به خطوطی که در گذشته شکل گرفته باشند، کمک خواهند کرد تا کم کم ناپدید شوند.

بوتاکس پیشانی چیست؟

بوتاکس نوعی سم است که پس از تزریق در پوست منجر به فلج شدن عضلات آن می گردد.

این سرم باعث ریلکس و آرام شدن عضله می شود و در نتیجه چین و چروک های پیشانی ناپدید خواهند شد.

در نتیجه ی تزریق بوتاکس، عضلات صورت نمی توانند در حالت عادی تغییر حالت داده و فشرده شوند و چین و چروک های پوستی از بین خواهند رفت.

در طرف مقابل، فیلر های پوستی می توانند نواحی خالی و فرو رفته زیر خطوط صورت را پر کنند. بنابراین فیلر ها، پوستی یکنواخت و نرم را برای افراد به ارمغان می آورند.