سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

یکی از پارامترهای مهم زیبایی در مردان داشتن ریش‌های پرپشت است.

اما بسیاری از مردان به دلایل مختلفی نظیر رخ دادن حوادث ناگوار و یا عوامل وراثتی از این نعمت برخوردار نیستند.

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکار بسیار خوبی برای این مشکل ارائه شده و مردان می‌توانند به صورت همیشگی به ریش‌های دلخواه خود دست یابند.

کاشت ریش و سبیل یک روش منحصر به فرد برای برگرداندن زیبایی به چهره مردان است.

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت ریش و سبیل توسط کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند به همین دلیل سوال مهمی که قبل از تصمیم‌گیری ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می‌کند این است که بهترین روش کاشت ریش چیست؟

پاسخ دادن به این سوال کار چندان آسانی نیست چرا که تمامی روش‌ها دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود هستند که می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. در صورتی که تصمیم خود را بابت انجام عملیات کاشت ریش گرفته‌اید i

کاشت سبیل و ریش طبیعی به چند روش مختلف انجام می شود.

حالا این سوال پیش می آید که بهترین روش برای کاشت ریش کدام است؟ پیوند ریش شباهت های زیادی با کاشت مو دارد.

در هر دو فرایند، هدف این است که ریشه‌های مو که به آن‌ها فولیکول نیز می‌گویند، از قسمت‌های اهدا کننده به قسمت های فاقد مو پیوند داده شوند.

فولیکول هایی که برای پیوند استفاده می شوند باید کاملا سالم و قوی باشند به طوری که در برابر ریزش مقاوم باشند و پس از پیوند دیگر دچار ریزش نشوند.

به همین دلیل است که برای کاشت مو و ریش از موهای پشت سر استفاده می شود. همان طور که متوجه شده اید، حتی افرادی که دچار ریزش مو شده اند نیز در این قسمت از سر خود هنوز موهای نسبتا متراکمی دارند.

همین امر سبب می شود تا فولیکول های مو در این قسمت گزینه ای ایده آل برای پیوند باشند. مانند کاشت مو، کاشتن ریش ها هم روش های مختلفی دارد و از تکنیک های متنوعی برای کاشت استفاده می شود. اگر چه هدف کاشت در همه ی روش ها یکسان است، اما برداشت فولیکول ها از پشت سر به چند روش انجام می شود.