سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

تزریق مزوژل

مزوژل یک محلول از انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست است که به صورت ژل به بخش های تیره زیر چشم تزریق شده و به مرور زمان پوست تیره زیر چشم روشن می شود.

مزایا و معایب روش های کلینیکی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم لازم به ذکر است اجرای هر کدام از روش های کلینیکی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم، اگر زیر نظر پزشک متخصص پوست و در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود عوارضی نخواهد داشت. با این وجود عوارضی چون ورم موضعی یا کبودی زیر چشم در اثر تزریق نیز ممکن است به وجود بیاید که دائمی نیست و رفع خواهد شد.

در برخی از موارد نیز ممکن است حساسیت های پوستی ایجاد شود. در صورتی که محیط کلینیک زیبایی ضد عفونی نشده باشد یا مواد تزریقی نامرغوب باشند امکان عفونت نیز وجود دارد.

هزینه درمان سیاهی زیر چشم هزینه درمان با توجه نوع روش انتخابی، بزرگی تیرگی زیر چشم و مقدار مواد تعیین می شود.

همچنین کلینیکی که در آن این عمل زیبایی را انجام میدهید در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد.

سوالات متداول سیاهی زیر چشم 

-دلیل سیاهی زیر چشم در کودکان به چه دلیل است؟ سیاهی چشم در کودکان اغلب به دلیل سینوزیت، کمبود ویتامین و یا کم خونی باشد که با مراجعه به متخصص مربوطه قابل درمان است.

آیا کار کردن مداوم با کامپیوتر یا تلفن همراه می تواند باعث ایجاد تیرگی دور چشم شود؟ کار کردن طولانی مدت با لوازمی مانند تلویزیون، کامپیوتر و تلفن همراه باعث خستگی و ایجاد تیرگی زیر چشم می شود که در صورت داشتن خواب کافی رفع می شود.

-آیا همه می توانند از روش های کلینیکی درمان سیاهی زیر چشم استفاده کنند؟

در صورتی که فرد سابقه بیماری خاص نداشته باشد محدودیتی در استفاده از این روش ها وجود ندارد. به هر حال توصیه می شود پیش از درمان با هر یک از این روش ها بهتر است با یک پزشک متخصص پوست مشاوره کنید.