سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

اول از همه باید بدانید که اصلاً کاشت مو چیست؟

کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌اند، منتقل می‌شوند.

به این روش کاشت موی طبیعی یا پیوند مو می‌گویند. شاید در دهه‌ی گذشته تنها یک یا دو تکنیک جراحی برای کاشت موی طبیعی وجود داشت؛ اما امروزه روش‌های کاشت موی طبیعی بسیار پیشرفت کرده‌ و متنوع شده‌اند.

به طور کلی روش‌های کاشت مو را می‌توان در دو دسته‌ی کلی جای داد که در مراحل کاشت مو با هم تفاوت دارند. بسیاری از مردان ایرانی به داشتن ریش و سبیل پرپشت علاقه دارند.

چرا که در کشور ما به خاطر شرایط فرهنگی و زمینه‌های دینی، داشتن ریش و سبیل از جلوه‌های زیبایی صورت مردان محسوب می‌شود. موهای صورت همانند موهای سر، موهبتی خدادادی هستند که برخی از ما از آن بهره مند نیستیم.

کاشت ریش و سبیل

اما خبر خوب این است که با کاشت ریش و سبیل تقریباً همه می‌توانند ریش و سبیل پرپشت و زیبا داشته باشند.  از کاندیدای مناسب برای کاشت گرفته تا عوارض جانبی و مراقبت‌های پس از کاشت.

کاشت ابروی طبیعی

ابروهای ما یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی صورتمان هستند و تاثیر زیادی بر جلوه‌ی ظاهری ما دارند. ابروهای یک فرد از نظر زیبایی حتی از موهای سر هم مهم‌ترند و این موضوع چند دلیل دارد.

اول این که ابروها نسبت به موهای سر در منطقه‌ی مهم‌تر و مرکزی‌تر صورت قرار گرفته‌اند. دوم این که وظیفه‌ی ابروها ایجاد قابی برای چشم‌هاست که مهم‌ترین جزء صورت در زیبایی ظاهری هستند. آخرین نکته هم این است که کم‌پشتی و ریزش موهای ابرو برخلاف موهای سر، فرآیندی طبیعی نبوده و به همین جهت از دید خود و دیگران، از نظر زیبایی‌شناختی قابل قبول نیست.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛

برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: بیماری‌های تیروئیدی بیماری‌های عمومی یا سیستمیک آلوپسی آره‌تا سوختگی تاتو و هاشور ابرو عفونت کندن و برداشتن بیش از حد ابروها اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها یا کم پشت شدنشان هستند.

به هر حال دلیل کم‌پشتی و ریزش موهای ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه داشتن ابروهایی ضخیم، کاشت ابرو است. روش‌هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و سایر شیوه‌های مشابه می‌توانند تا حدی ظاهر ابروی شما را بهبود بخشند، ولی در ایجاد ابروهای ضخیم و طبیعی ناتوان‌اند.

در تمام روش‌های زیباسازی، طبیعی بودن نتایج برای همه‌ی متقاضیان اهمیت دارد. موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است و این روش ابروهایی ضخیم و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد..