سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

جنس مناسب برای بدنه‌ی کتری قوری:

یکی از اولین سوال‌هایی که مطرح می‌شود جنس بدنه‌ی کتری و قوری است. چدن، استیل، شیشه، پیرکس ... همه از انواع مختلفی از کتری و قوری هستند که امروزه در بازار وجود دارند. معمولا جنس دسته‌ی کتری‌ها نسوز است و دقت کنید که جنس دسته‌ی قوری باید با خود قوری یکسان باشد.

کتری‌های چدن گرما را به خوبی حفظ می‌کنند. کتری‌های استیل ضدزنگ بسیار مقاوم هستند و در طرح‌های سنتی بسیار مدرن ارائه می‌شوند. تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. کتری و قوری‌های شیشه‌ای و پیرکس جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

آنها در عین زیبایی بسیار بادوام و خاص هستند و در برابر شوک حرارتی مقاوم‌اند. برخی از انواع پیرکس را نیز می‌توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

میزان گنجایش کتری: این دومین سوال اساسی درباره‌ی خرید یک کتری و قوری مناسب است. برای جواب دادن به این سوال باید حجم مصرفی خود را و تعداد افرادی را که قرار است از این کتری و قوری استفاده کنند در نظر بگیرید. مثلا یک کتری که حجم 1 تا 1.5 لیتر دارد، ظرفیت متوسطی دارد. رنگبندی مناسب برای کتری و قوری: با توجه به افزایش و تنوع هر روزه‌ی محصولات در این زمینه شما کاملا آزاد هستید تا مناسب با سلیقه‌ی خود و با توجه به هارمونی رنگ انتخابی برای آشپزخانه‌ی خود ست مورد نظر را خریداری کنید.