سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

انواع پرده اتاق خواب و اتاق نشیمن

پرده های آلومینیومی

این نوع پرده سبک است و نوعی کرکره است، تنوع دارد و با قسمت های مختلف خانه هماهنگ است ، برای سالن های رو به حیاط مناسب است ، رنگ آن در برابر نور مقاوم است و نیازی به زیر پرده ندارد پرده های پارچه ای پرده های پارچه ای طیف گسترده ای مانند توری ظریف، حریرهای نازک، مخمل ضخیم، ابریشم، پارچه و پنبه را در بر می گیرد که محبوب هستند و هر کدام در قسمت های مختلف خانه استفاده می شوند.

پرده های مدرن این نوع پرده ها معمولاً ساده ترند، در نصب آن از ابزار کمتری استفاده می شود ، برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب و آشپزخانه و فضاهای کوچک مناسب است .

پرده های کلاسیک

پرده های کلاسیک یا سلطنتی از پارچه های لوکس و رنگارنگ ساخته شده اند ، دارای ابزار و اتصالات بیشتری هستند که در اتاق نشیمن و اتاق خواب های بزرگ نصب می شوند و ظاهری رسمی به محیط می بخشند.

نحوه ای انتخاب پرده مناسب برای پنجره های مختلف پرده پذیرایی

به طور کلی پذیرایی از هر خانه یکی از مکانهای اصلی خانه است. اگر به دنبال زیبایی خانه خود هستید ، علاوه بر جنسی که برای پرده انتخاب کرده اید ، باید به طراحی آن نیز توجه کنید. ترکیب پرده پذیرایی معمولاً ترکیبی از والان، دکور ، پرده اصلی و آستر پرده است. رنگ پارچه پذیرایی معمولاً کرم ، شیری ، سفید و طلایی است. انتخاب هر یک از این رنگ ها به سلیقه و نوع دکوراسیون شما بستگی دارد.