سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

مزوژل روشی جدید برای جوانسازی پوست اطراف چشم و از بین بردن چین و چروک و به تاخیر انداختن پیری چشم است.

این روش به گفته پزشکان جدیدترین روش جوانسازی پوست است که عوارض چندانی ندارد و ماندگاری طولانی نیز دارد.

مزوژل ، ژلی حاوی اسید هیالورونیک است که به روش تزریقی به بهبود سلامت پوست در نواحی مختلف بدن و رفع مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم کمک می کند.

اسید هیالورونیک نوعی قند موجود در پوست ما است که سبب حفظ و آبرسانی پوست شده اما مقدار اسید هیالورونیک طبیعی بدن با افزایش سن کاهش می یابد به همین خاطر در اطراف چشم و سایر قسمت های پوست چین و چروک و تیرگی به وجود می آید.

علاوه بر افزایش سن، خستگی، واکنش های آلرژیک، چرخه خواب نامنظم، عوامل ژنتیکی، سبک تغذیه ای نادرست و مصرف سیگار نیز اثر مخربی را بر نقاط اطراف چشم می گذارند مزایای تزریق مزوژل زیر چشم تزریق مزوژل زیر چشم یکی از ساده ترین، ارزان ترین و موثرترین راه های مقابله با عیوب پوستی در نواحی اطراف چشم است. تزریق مزوژل سبب هیدراته کردن منطقه حساس اطراف چشم می شود.

تزریق مزوژل به کاهش هاله های تیره دور چشم کمک می کند. تزریق مزوژل سبب حذف خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم می شود. تزریق مزوژل تورم زیر چشم را از بین می برد. تزریق مزوژل به تغذیه و آبرسانی پوست کمک می کند. تزریق مزوژل سبب افزایش حالت ارتجاعی، احیاء و سفت شدن پوست می شود. مزایای تزریق مزوژل برای نقاط دیگر بدن مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن و زیاد شدن خون رسانی به بافت ها و اندام ها می شوند. پُر کردن چین ها و چاله های عمیق پوست از مهم ترین کاربرد های مزوژل می باشد. با استفاده از روش مزوژل به راحتی می توان خطوط خنده و یا خطوط عمیق پوست در ناحیه ی اخم و اطراف چشم را درمان کرد. با استفاده از مزوژل می توان گونه های مناسب و خوش فرم برای افراد ایجاد نمود. مزوژل می تواند با حجم دهی به گونه ها، مشکل را برطرف نماید. رفع خستگی و بی روحی پوست از فواید مزوژل می باشد. مزوژل سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود. افزایش کیفیت کلی پوست و درخشندگی پوست از فواید مزوژل می باشد.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست دست ها و از بین بردن برجستگی رگ ها و گودی های پشت دست از فواید مزوژل است. مزوژل سبب رفع چین و چروک صورت به خصوص در گونه ها و اطراف دهان می شود. تزریق مزوژل به گونه