سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

مصرف‌کننده‌ی امروزی توقع دارد قابلیت جست و جو در اینترنت در مورد هر چیزی را داشته باشد و در هر زمان و با هر دستگاهی، بتواند اینترنتی خرید کند

. با رواج یافتن خرید اینترنتی، تعجبی نیست که هر روز مصرف‌کنندگان بیشتری به خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو روی می‌آورند.

البته سود فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی فقط برای فروشنده نیست.

در سال 2014 میزان درآمد فروشگاه‌های اینترنتی از فروش لوازم یدکی 240.000 دلار بوده است

. شما هم قصد دارید در سال جدید وارد بازار فروش اینترنتی لوازم یدکی شوید؟

ما نکات مثبت فعالیت در این بازار را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم و می‌توانید در تصمیم‌گیری خود، آن‌ها را مد نظر قرار دهید.

 اینترنتی لوازم یدکی 100? رشد خواهد داشت طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران صنعت دربازار فروش اینترنتی لوازم یدکی از سال 2016 تا 2020، رشدی 100 درصدی خواهد داشت.

فروش اینترنتی لوازم یدکی یک منبع درآمد جدید است می‌توانید علاوه بر داشتن فروشگاه لوازم یدکی ، با فروش اینترنتی آن یک منبع درآمد جدید ایجاد کنید و سریع‌تر به اهداف فروش خود برسید.

مصرف‌کننده‌ها کمتر خودروی نو می‌خرند پس از بحران اقتصادی که در سال 2008 آغاز شد، مردم تمایل کمتری به خرید خودرو دارند و بیشتر سعی می‌کنند، خودروهای قدیمی را تعمیر کنند.

از آن‌جایی که خودروهای قدیمی به نگهداری و تعمیر بیشتری نیاز دارند، بازار فروش لوازم یدکی هم رونق بیشتری می‌گیرد رقبای شما وارد این بازار شده‌اند هر روز فروشگاه‌‌ها و توزیع‌کننده‌های بیشتری وارد بازار اینترنتی لوازم یدکی می شوند.

اگر فروشگاه‌های دیگر لوازم یدکی که دوست و همکار شما هستند محصولات خود را در اینترنت برای فروش بگذارند، مشتریانی را جذب می‌کنند که می‌توانند مال شما باشند. نیاز مصرف‌کننده در دنیایی که می‌توانید همه چیز را از طریق اینترنت سفارش دهید، مصرف‌کنندگان از این‌که نمی‌توانند لوازم یدکی را از اینترنت خریداری کنند آزرده می‌شوند.

امروزه همه به‌دنبال خرید راحت هستند و خرید اینترنتی، راحت‌ترین نوع خرید است. اگر مصرف‌کننده وارد وب‌سایت شما شود و نتواند چیزی که به‌دنبالش است را پیدا کند، وب‌سایت شما را ترک می‌کند و وارد وب‌سایت دیگری می‌شود.

اگر قابلیت خرید اینترنتی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، کاربران بیشتری از آن استفاده می‌کنند و برای خرید باز می‌گردند. کسب و کار هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود در بازار اینترنتی لوازم یدکی ، مشتریان برای خرید با روزها و ساعات کاری محدود نمی‌شوند و هر ساعت از روز و هر روز از هفته، می‌توانند از شما خرید کنند