سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

معایب نصب کاشی با چسب و همین طور میزان کاربرد چسب کاشی و سرامیک برای حمام و دستشویی در بازسازی اصولی ساختمان اهمیت دارند. 

اطلاع از اینکه چسب کاشی بهتر است یا سیمان و همین طور بهترین ملات نگهدارنده در اجرای صحیح نصب کاشی و سرامیک تاثیر بسزایی دارد. چسب کاشی و سرامیک و استفاده از کاشی چسبی سرویس بهداشتی برای تغییر دکوراسیون کف و دیوار خصوصا در سرویس بهداشتی کاربرد دارند.

تمامی این موارد بر اهمیت بررسی مزایا و معایب چسب کاشی و سرامیک در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام افزوده است. چسب کاشی و سرامیک برای حمام و دستشویی گاهی اوقات به دلیل پیشگیری از جرم گیری و خرابی حمام و سرویس بهداشتی از چسب مناسب برای چسباندن سرامیک و کاشی استفاده می‌شود.

زمان خشک شدن چسب کاشی کمی طولانی است.یکی از تجهیزات لازم برای استحکام سرامیک و کاشی نصب شده در حمام و جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایجاد جرم در این قبیل کف پوش‌ها چسب کاشی و سرامیک است بیشترین سوالی که در هنگام استفاده از چسب کاشی و سرامیک در بین افراد مظرح بوده ضد آب بودن یا واترپروف بودن آن است.چسب کاشی، سرامیک، پرسلان و سنگ پودری در حالت معمولی ضد آب نیستند.

برای اضافه کردن این خاصیت به چسب کاشی و سرامیک و رفع یکی معایب نصب کاشی با چسب از مکملی به صورت پودری و مایع استفاده می‌شود

مزایا و معایب نصب کاشی با چسب

برای بررسی مزایا و معایب نصب کاشی با چسب در درجه اول میزان کاربرد این مواد در نصب کاشی و سرامیک به نسبت سیمان و دیگر ملات در نظر گرفته می‌شود. در حالت کلی استفاده از چسب برای نصب کاشی و سرامیک برای جلوگیری از جرمگیری و ایجاد خرابی در کف پوش حمام توصیه می‌شود از ایرادات اصلی چسب کاشی و سرامیک برای حمام و سرویس بهداشتی می‌توان به ضد آب نبودن این مواد اشاره داشت. از این رو استفاده از چسب کاشی تک جزئی و دو جزئی پودری با کیفیت بیشترین توصیه افراد متخصص در این زمینه برای استفاده از این محصول است