سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

اگر خطوط ریز ، چین و چروک زیر چشم یا سایر مشکلات پوستی داشته باشید ، ممکن است به دنبال روش هایی برای بهبود ظاهر و داشتن پوستی تقریبا بی عیب باشید.

حتما در پی جستجوی این روش ها نام مزوبوتاکس را شنیده اید. چندین روش می تواند پوست شما را جوان و بدون چروک کند. اما اگر به دنبال یک تکنیک کم تهاجمی هستید ، ممکن است کاندید مناسبی برای مزوبوتاکس باشید که به آن میکروبوتاکس نیز گفته می شود.

در اینجا آنچه شما باید در مورد مزوبوتاکس بدانید ، از جمله تفاوت آن با تزریق منظم بوتاکس ، و آنچه شما می توانید قبل ، در حین و بعد از درمان انتظار داشته باشید جمع آوری شده است.

مزوبوتاکس چیست؟

مزوبوتاکس یک درمان زیبایی است که می تواند خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و در نتیجه پوستی صاف و جوانتر به وجود آید.

این روش همچنین می تواند اندازه منافذ و تولید روغن پوست را کاهش داده و تعریق صورت را کاهش دهد. مزوبوتاکس از نظر تزریق سم بوتولینوم در پوست مشابه بوتاکس است.

اما مزوبوتاکس از میکرونیدل و مقدار کمی بوتاکس رقیق استفاده می کند. بوتاکس با توزیع وسیع تری در سراسر صورت ، معمولاً در ناحیه T (پیشانی و قسمت میانی صورت) تزریق می شود.

با درمان های سنتی بوتاکس ، پزشکان بوتاکس را به لایه عضله تزریق می کنند. اما مزوبوتاکس به عضله تزریق نمی شود. بلکه به سطح عمیق تری از پوست یا درم تزریق می شود ، در نتیجه: صافی فوری صورت منافذ کوچکتر می شود.

تعریق کاهش می یابد. همانند بوتاکس سنتی ، درمان های مزوبوتاکس دائمی نیستند. پوست شما پس از 3 تا 6 ماه به تدریج به حالت طبیعی برمی گردد و در صورت تمایل باید درمان ها را تکرار کنید. کاندید مناسب مزوبوتاکس اگر بوتاکس منظم و بدون عارضه داشته اید ، احتمالاً مشکلی در مزوبوتاکس نخواهید داشت.

اما اگر در گذشته واکنش آلرژیک به بوتاکس داشته اید ، نباید تحت مزوبوتاکس قرار بگیرید ، زیرا ممکن است واکنش مشابهی داشته باشید. همچنین ، اگر به لیدوکائین ، یک ماده بی حس کننده حساسیت دارید ،

نباید درمان با مزوبوتاکس داشته باشید. مزوبوتاکس برای افرادی که بیماری های عصبی عضلانی دارند ، مانند آتروفی عضلانی نخاع و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) توصیه نمی شود. اگر باردار یا شیرده هستید نیز نباید مزوبوتاکس بگیرید.