سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

خرید کتری قوری

در واقع یکی از مهمترین گزینه های خرید هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. شما می توانید در این مقاله مهمترین مواردی که در هنگام خرید قوری و کتری باید رعایت کنید را بخوانید.

کتری قوری از همان گذشته ها تا به امروز جز مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود. حال اگر در مورد خرید کتری و قوری با مادر بزرگان خود صحبت کنیم، قطعا از کتری قوری هایی با رنگ های تیره و با جنس های فلزی و نقره ای که روی آتش می گذاشته اند یاد می کنند.

ولی اکنون انواع و اقسام کتری ها و قوری های رنگی با جنس های متنوع مثل کتری و قوری لعابی، کتری قوری رولکس و دیگر مدل ها و جنس ها می توان در بازار و با قیمت خیلی مناسب در این فروشگاه پیدا کنید.

راهنمای خرید کتری و قوری نکات مهم خرید کتری و قوری که باید قبل از خرید بدانید: میزان گنجایش کتری و قوری جنس بدنه کتری قوری جنس دسته های کتری و قوری وجود فیلتر در کتری قوری هارمونی رنگی کتری و قوری قیمت خرید ست کتری و قوری میزان گنجایش کتری قوری اولین نکته مهمی که در هنگام خرید ست کتری قوری باید به آن توجه کرد میزان گنجایش و همچنین حجم آبی که در آن ریخته می شود، است. بدین منظور باید به حجم مصرفی خود از قوری و کتری و به تعداد جمعیت خانواده در هنگام خرید نیز توجه کنید.

البته اگر قصد خرید کتری قوری کوچک دارید، حواستان باشد که قرار است در آینده برای مهمان های زیادی نوشیدنی گرم تهیه کنید. و یک دورهمی گرم داشته باشید.

مناسبترین جنس بدنه کتری و قوری جنس بدنه کتری قوری هم از دیگر نکات حائز اهمیتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. اکنون می توان به جرات گفت تعداد کتری قوری در جنس های مختلف در بازار زیاد است. این تنوع در محصولات با هر نوع سلیقه ای جور در می آید.

مثلا عده ای از کتری قوری شیشه ای خوششان می آید؛ عده ای دیگر از کتری و قوری پیرکس، کتری و قوری چدن یا استیل ضد زنگ و غیره. که شما می توانید با توجه به سلیقه خود مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. هنگام خرید کتری و خرید قوری علاوه بر توجه به جنس بدنه آن، باید به جنس دسته های کتری قوری هم نیز گوشه چشمی داشته باشید.

در واقع هم کتری و هم قوری باید از دسته های مستحکم و بادوامی برخوردار باشند. توجه به جنس و مقاومت آن ها نیز از دیگر نکات مهم در هنگام خرید ست کتری قوری به حساب آورده می شود.