سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

روفرشی کشدار بسیار مقاوم و محکم روفرشی کشدار به مدل هایی اطلاق می شود که در هر چهار طرف آن کش های تعبیه شده است تا به راحتی زیر فرش قرار بگیرند.

این نوع روفرشی ها به هیچ عنوان لیز نمی خورند و سایزی متناسب با فرش شما دارند. جمع نشدن و لیز نخوردن دو مزیت و ویژگی آنها نسبت به مدل های قدیمی تر است.

طرح و رنگ انواع روفرشی کشدار نیز نسبت به مدل های ساده، متنوع و زیباتر است. استفاده از الیاف پلی استر، مخمل زرکدار و نخ های ابریشمی در تولید آنها منجر به افزایش مقاومت انواع این محصولات در برابر عوامل محیطی شده است. اگر قصد خرید روفرشی کشدار مقاوم و محکم با عمر مفید بالا را دارید، همواره موارد زیر را در هنگام خرید مدنظر قرار دهید:

اولین نکته اینکه رنگ روفرشی متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. مدل هایی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو با لباسشویی و مواد شوینده را دارند.

سعی کنید روفرشی با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی را انتخاب کنید.

روفرشی رنگ ثابت انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی و مکان های پررفت و آمد هستند.

سایز روفرشی نباید بزرگتر از فرش شما باشد.

از آنجایی که لبه روفرشی های کشدار به راحتی زیر فرش قرار می گیرند استفاده از آنها در اتاق کودک و حتی آشپزخانه بر روی فرش اصلی بهترین راهکار جهت افزایش عمر مفید فرش ها خواهد بود توزیع بهترین روفرشی کشدار جدید انواع روفرشی مانند فرش ها در ابعاد مختلف 3، 6، 9 و 12 متری تولید می شوند.

قیمت و نرخ فروش آنها متناسب سایز، جنس الیاف تولیدی، رنگ الیاف، برند شرکت تولیدی و حتی چگونگی سفارش و خرید می تواند متغیر باشد.

همانطور که می دانید روفرش های کشدار جدید در بازار محصولاتی تولید داخل یا وارداتی از کشورهای ترکیه و چین هستند. تنوع محصولات خارجی از نظر طرح و رنگ بیشتر بوده اما کیفیت مدل های ایرانی می تواند مناسب تر باشد.

یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین ایرانیان روفروش کشدار طرح ترمه است که برای تمام دکوراسیون ها مناسب می باشد. در این سایت توزیع بهترین روفرشی ترک و ایرانی جدید به صورت عمده و با قیمت تولیدی توسط مشاوران فروش و نمایندگان پخش صورت می گیرد. اعلام موجودی برندهای داخلی و خارجی و استعلام قیمت روز از جمله خدمات این مرکز به شمار می آیند.