سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

بهترین مارک کتری قوری  چیست ؟

شاید این سوال شما نیز باشد .

بسیاری از افرادی که برای خرید کتری و قوری به ما مراجعه میکنند به دنبال خرید کتری و قوری های ترک و خارجی هستند و میخواهند بدانند که بهترین مارک کتری و قوری کدام است

. اصلا برند های ایرانی هم به خوبی کتری و قوری های خارجی و ترک هستند یا خیر .

همیشه برند های ترک در بازار از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند . به همین دلیل است که همه به دنبال برند های ترک در بازار هستند .

کتری و قوری جزو لوازمی نیست که بخواهیم سالی یک بار آن را عوض کنیم .

معمولا یک کتری و قوری خوب میخریم و تا چندین سال از آن استفاده میکنیم و با توجه به این که کتری و قوری ها از قیمت پایینی هم برخوردار نیستند بهتر است از انواع با کیفیت آن خریداری کنید که طول عمر بالایی دارند و شما مجبور نیستید که هر چند وقت یک بار یک جدیدش را بخرید .

برند های ترک بسیاری هستند که کتری و قوری های خوب و مقاومی را تولید میکنند مانند کرکماز ، راسل و … که در ادامه به بررسی بهترین مارک کتری قوری ترکیه و انواع مختلف کتری و قوری خواهیم پرداخت .

کتری و قوری سرامیکی یکی از کتری و قوری های بسیار متنوع و پرطرفدار بازار لوازم خانه و آشپزخانه کتری و قوری های سرامیکی هستند .

کتری و قوری های سرامیکی در انواع رنگبندی و طرح های مختلف تولید می شوند و به همین جهت توانسته اند سلیقه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند .

کتری و قوری های سرامیکی که گاه کتری های پیرکس دارند و یا بر عکس کتری ها استیل اند و قوری آن سرامیکی است و یا هر دو به جنس سرامیکند از مقاومت خوبی نیز برخوردارند و اگر از یک برند معتبر و یک جنس خوب خریداری کنید قطعا بر اثر حرارت تغیر رنگ نمیدهد .

نکته ای که در مورد کتری و قوری های سرامیکی باید در نظر بگیرید این است که محصولاتی که به این جنس هستند در مقابل ضربه آسیب پذیرند به همین جهت باید در هنگام استفاده از آن دقت کافی را به خرج دهید . از بهترین مارک های کتری و قوری ترکیه که کتری و قوری های سرامیکی نیز تولید میکنند میتوان به برند انگلیش هوم اشاره کرد

. کتری و قوری پیرکس کتری و قوری های پیرکس یکی دیگر از انواع کتری و قوری ها هستند که طرفداران زیادی نیز دارد . کتری و قوری های پیرکس قابلیت قرار گیری بر روش شعله مستقیم را دارند و از این بابت خیالتان راحت باشد . این که میتوانید رنگ اصلی چای و آب درون کتری را ببینید از دلایلی است که خیلی از افراد به خرید این مدل از کتری و قوری ها روی می آورند . یکی دیگر از دلایلی که کتری و قوری های پیرکس تا این حد پر فروش و پر طرفدارند این است که در کتری و قوری های پیرکس نسبت به انواع دیگر مانند استیل و لعابی خیلی دیرتر و کم تر دیواره کتری ها جرم میبندد و طعم و رنگ چای را خراب میکند .