سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

تصمیم کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است.

پیش از کاشت یا ترمیم مو ، لازم است که فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام شود می تواند موجب ریزش مو بطور مجدد شده و علاوه بر آن تاثیر بدی در روحیه آن فرد بگذارد.

لذا تنها روشی که در حال حاضر بروزترین روش امریکا و اروپا می باشد و رکورد دار بالاترین تراکم و کیفیت کاشت مو است روش کاشت مو SUT بوده که بنیانگذار و تنها مجری تخصصی آن در ایران کلینیک تخصصی رنسانس می باشد، در این تکنیک می توان تا 14000 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب فرد کاندید و در یک جلسه پیوند زد.

در هر صورت باید در مورد کاشت مو و نتیجه آن واقع بین بود، امکان بازگشت 100% موهای ریخته شده و پرپشتی سابق و دوران نوجوانی وجود ندارد اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب گردد بین 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل کاشت و برگشت است که خود درصد بسیار بالایی محسوب می شود.

همانطور که بارها در سایر مقالات توضیح دادیم، کاشت مو عبارت است از جابجا کردن ریشه فولیکول های مو از نواحی از بدن (معمولا از بخش های پشت سر که ریزش مو در آن نواحی بسیار کم است) و انتقال آن به نواحی که دچار ریزش مو شده مناسب می باشند. در کلینیک های کاشت مو، پزشک فرد را معاینه کرده و پس از بررسی ها و یا آزمایش های اولیه، دلایل ریزش موی ابرو و یا ریزش موهای سر را ارزیابی و بهترین روش مقابله با این مشکل - که معمولا کاشت مو است - را به وی معرفی می کند.

اما پیش از کاشت مو، فرد داوطلب باید اقدامات خاصی را انجام دهد تا بدن و پوست سر را آماده کند. به این ترتیب کاشت مو، بهتر جواب خواهد داد و برای فرد در زمان انجام این عمل و بعد از آن مشکلی پیش نخواهد آمد.

اما در اینجا ده نکته ای که باید پیش از کاشت مو در نظر بگیرید را به دقت به اتفاق بررسی می کنیم.توجه به این نکات تاثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی و حفظ سلامت و رضایت شما خواهد داشت.

بررسی دلایل ریزش مو:

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد ولی در بسیاری از مردان، دلیل ریزش مو و طاسی سر، ارثی و یا داشتن تغذیه نامناسب، استرس و فشارهای روحی به آنهاست. لذا در این زمینه باید فرد موارد تعیین کننده و مهم در این زمینه را با مشورت پزشک در نظر بگیرد.