سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

کاشت ابرو

امروزه در میان مردم با محبوبیت بالایی همراه است، زیرا آنها به دنبال راههایی می‌گردند تا موی ابرو خود را به صورت دائمی ترمیم یا تثبیت کنند.

مهم ترین موضوع در کاشت ابرو حفظ جهت رشد طبیعی موهای ابرو است و انجام این کار مستلزم این است که جراح به نحو ماهرانه ای زاویه کاشت هر مو را تعیین کند تا در نهایت شکل کمانی ابرو و همگرایی موهای بالا و پایین ابرو و سپس قرار گیری موهای سر ابرو به سمت بالا کاملا به طور طبیعی ترمیم و بازسازی شود.

دومین نکته مهم این است که در هنگام ایجاد حفره هایی در پوست برای کاشت مو باید از سوزن های بسیار ظریفی استفاده شود که با زاویه ای بسیار کم و در سطح پوست جای کاشت مو را در زاویه ای نزدیک به سطح پوست آماده می کند. بدین ترتیب موهای کاشته شده مانند موهای ابرو روی سطح پوست رشد خواهند کرد

چرا کاشت ابرو مهم است؟

ابروهای ما نقش مهمی در زیبایی صورتمان و جلوه‌ ظاهری ما دارند.

ابروهای یک فرد از نظر زیبایی حتی از موهای سر هم مهم‌ترند زیرا ابروها نسبت به موهای سر در ناحیه مهم‌تر و مرکزی‌تر صورت قرار گرفته‌اند و از طرفی تاثیر زیادی روی زیبایی چشم‌ها و چهره دارند.

به همین دلیل است که امروزه کاشت ابرو در میان افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

نکته مهم است که کم‌ پشتی موهای ابرو برخلاف موهای سر، فرآیند طبیعی نیست و می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد: کم پشت بودن و ریزش ابرو به صورت مادرزادی و ژنتیکی سوختگی برداشتن بیش از حد ابروها تاتو و هاشور کردن ابرو بیماری‌های تیروئیدی بیماری‌های عمومی آلوپسی:

کسانی که از آلوپسی آره‌آتا، آلوپسی توتالیس یا یونیورسالیس رنج می‌برند، کاشت ابرو انتخاب مناسبی برایشان نیست، زیرا این اشکال طاسی ناشی از یک بیماری خود ایمنی است و حتی بعد از کاشت ابرو نیز گلبول‌های سفید به اشتباه به فولیکول‌های مو حمله کرده و به آن‌ها آسیب می‌زنند.

عفونت قابل ذکر است که در خانم‌ها، شایع‌ترین علت مراجعه برای کاشت ابرو ، نازک شدن ابروها ناشی از برداشتن بیش از حد آن‌ها است.

در آقایان، شایع‌ترین علت مراجعه برای کاشت ابرو کاهش تراکم بخش‌های انتهایی ابرو در اثر افزایش سن است. عوامل مختلفی در ریزش ابرو دخیل هستند که از جمله ی آنها کم کاری تیروئید است.

عامل دیگر کندن بیش از حد ابرو توسط فرد و یا برداشتن بیش از حد است که ممکن است منجر به از دست دادن بخش هایی از موی ابرو به صورت جزیی یا تمام آن شود. همچنین زخم ها ، تصادفات ، درمان های منوط به سرطان پوست و یا جراحی های در ناحیه ابرو همگی از جمله دلایل ریزش موی ناحیه ابرو هستند.

برخی افراد نیز با ابروهای نازک به دنیا می آیند و کاشت ابرو را انتخاب می کنند تا به ابروهایی ضخیم تر و پرتر دست یابند تا قاب مناسبی به چشمانشان بدهند و صورت و چشمانی جذاب تر داشته باشند

. به هر حال کم‌ پشتی ابروی شما به دلیل هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه برای داشتن ابروهای ضخیم، کاشت ابرو است. البته امروزه روش‌های مختلفی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و شیوه‌های مشابه دیگر برای پهن کردن ظاهر ابروی شما وجود دارند، اما نمی‌توانند ابروهای شما را به صورت طبیعی ، ضخیم کنند.

طبیعی بودن نتایج تکنیک‌های زیباسازی، برای همه‌ متقاضیان اهمیت دارد و این موضوعی است که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است. شما با کاشت ابرو به راحتی می‌توانید ابروهای پهن و طبیعی داشته باشید.