سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

در عصر حاضر راه حل­های متفاوتی برای پُرپُشت کردن موهای سَر وجود دارد ولی تنها یک راه حل دائمی و طبیعی که قابلیت رشد داشته باشد وجود دارد.

این راه حل در اکثر مواقع از مسیر کاشت موی طبیعی می­گذرد.

کاشت مو طبیعی یا پیوند موی طبیعی به مجموعه اقداماتی گفته

می­شود که طی آن از بانک موی فرد (پُشت سَر) به وسیله روش­های مختلف، موی طبیعی برداشت شده و در محل­هایی که دچار طاسی و یا کم­پُشتی شده­ اند و نیاز به کاشت دارند، کاشته می­شوند.

این روش­های برداشت می­توانند روش­های قدیمی مانند FUT و یاFIT باشند و یا روش هایی جدید مانند FUE , Micro Graft , MFIT, DFIT باشند که در ادامه به طور مفصل در ارتباط با تمامی روش­های کاشت مو بحث خواهیم کرد. 

استفاده از تجهیزات فست فود و پخت غذا در خانه نیز در سلامت مو اثر گذار است.

از روش­های کاشت مو حتی می­توان برای پرپشت کردن و یا کاشت ریش و سبیل ، ابرو و نواحی اِسکار (خط بخیه ­ی حاصل از جراحی­های انجام شده روی سر، ابرو و صورت و پوشش نواحی که دچار شکستگی و یا سوختگی شده اند) استفاده کرد.

تاریخچه کاشت مو تقریبا به 6 دهه پیش باز می­گردد. نظریه­ی کاشت مو ابتدا توسط یک پزشک ژاپنی مطرح شد و 2 دهه بعد توسط پزشکی دیگر که ملیت آلمانی داشت جامه عمل پوشانده شد.

در طی این شش دهه، آزمون و خطاهای بسیاری برای یافتن بهترین روش کاشت و به تبع آن دستیابی به بهترین نتیجه، انجام شد که حاصل همه این تحقیق­ها و آزمون و خطاها، امروزه استفاده از گِرَفت­های کوچک یا همان سوپر گِرَفت­ها است. 

کاشت مو با استفاده از تکنولوژی سوپر گِرَفت  نتایج بسیار موفقیت آمیزی را به همراه داشته است و چیزی که در گذشته نیازمند عمل­های طولانی مدت و همراه با بیهوشی بود، امروزه به یک کار بسیار ساده و سرپایی تبدیل شده است و دیگر نیاز به بیهوشی و بستری نمودن متقاضی کاشت مو نیست.