سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

کاشت ابرو بهترین راهکار برای داشتن ابروهایی پر و ضخیم است. علاوه بر آن می‌توانیم شکل و شمایل ابروها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنیم.

طوری که دیگر نیازی به برداشتن ابرو هم نداشته باشید. 

1- کاشت ابرو طبیعی و مصنوعی در کاشت موی طبیعی، فولیکول های سازنده‌ی مو منتقل می‌شوند ولی در کاشت موی مصنوعی، از تارهای مصنوعی مو استفاده می‌شود.

موهای کاشته شده در روش کاشت مصنوعی یا ترمیم مو ، رشد نمی‌کنند و زنده نیستند. ولی در کاشت موی طبیعی، موهای کاشته رشد می‌کنند، حالت می‌گیرند، رنگ می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها مثل موهای طبیعی خودتان برخورد کنید.

ماندگاری کاشت ابروی طبیعی بصورت دائمی است و ابروهای شما بعد از 6 ماه کاملا شکل ابروهای طبیعی شما می شوند. 

2- مزایای کاشت ابرو افزایش تراکم موهای ابرو طراحی شکل و شمایل ایده‌آل ابرو با توجه به ترکیب هندسی صورت و سلیقه‌ی شما نتایج‌ طبیعی‌تر از تاتو، میکروبلیدینگ و هاشور ابرو پوشاندن زخم‌ها و سایر مشکلات صورت در ناحیه‌ی ابرو نتایج دائمی و همیشگی با موهای طبیعی 

3- معایب کاشت ابرو ممکن است جهت رشد موهای ابرو درست از آب در نیاید. این مسئله تا حد خوبی به مهارت و تجربه جراح بستگی دارد. سرعت رشد موهای کاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو است؛ چون فولیکول‌های کاشته شده از پوست سر برداشته شده‌اند. برای همین باید ابروها را هر چند وقت یکبار اصلاح و مرتب کنید. که البته این مشکل با گذشت زمان بهبود میابد. موهای کاشته شده از نظر ظاهری اندکی با موهای ابرو متفاوت هستند. گاهی برای رسیدن به ابروی ضخیم و پرپشت به بیش از یک جلسه‌ی کاشت نیاز است. 

4- هزینه کاشت ابرو هزینه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید بین 4 تا 6 میلیون تومان (زمستان 99) است. هزینه‌ی نهایی کاشت به تراکم هدف، وضعیت کنونی ابروها، تعداد جلسات درمانی، روش کاشت ابرو و موارد دیگر بستگی دارد. برآورد دقیق‌ هزینه‌ها در جلسه‌ی مشاوره انجام می‌شود.

5- کاندیدای مناسب کاشت ابرو کاشت ابرو برای خانم‌ها و آقایان ممکن است و از نظر جنسیت محدودیتی نداریم. به طور کلی اگر پوست ناحیه‌ی ابروهای شما سالم باشد، می‌توانید عمل ترمیم ابرو را انجام بدهید. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، در صورتی که یک یا چند مورد از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کنند، کاندیدای مناسبی برای ترمیم ابروها هستید:

تراکم کم یا فقدان مادرزادی ابرو، شکل و حالت نامناسب ابروها، از دست رفتن همه یا بخشی از ابروها به دلیل آسیب‌های مختلف مثل سوختگی، زخم، شکستگی و جراحی، کم‌پشت شدن و نازک شدن ابروها ناشی از برداشتن بیش از حد موهای ابرو، نیاز به طبیعی‌سازی و بهبود ظاهر ابروهای تاتو شده یا هاشور خورده. کسانی که از آلوپسی آره آتا، اختلال وسواس موکنی و بیماری‌های انعقادی خون رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای کاشت موی سر و صورت نیستند. اگر یک بیماری زمینه‌ای باعث ریزش موهای ابروی شما شده است، بعد از درمان یا کنترل بیماری می توانید کاشت ابرو را انجام بدهید.