سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خنده

نظر

مزوژل یا مزوفیلر که سراسر از ویتامین‌ها و هیالورونیک اسید است ، روش جدید برای جوانسازی پوست و صورت می‌باشد که به پوست صورت تزریق می‌شود و موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش خونرسانی بافتی می‌شود و به این ترتیب موجب جوانسازی پوست صورت می‌گردد.

هیالورونیک اسید پس از تزریق دویست برابر اندازه خود قابلیت جذب آب را دارد و به این ترتیب است که ذرات هیالورونیک اسید متورم شده و رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می‌کند و پوست پس از تزریق مزوژل آبرسانی شده و به این ترتیب است که جوان تر ، شاداب تر و باطراوات تر به نظر می‌رسد.

مزوژل را به نواحی صورت ، گردن و دست می‌توان تزریق کرد تا شادابی و نرمی و رطوبت رسانی پوست افزایش یابد. مزوژل معمولا 4 دوره در فواصل زمانی 45-30 روز تزریق می‌شوند و در نهایت موجب شفافیت ، جوانسازی و کاهش چین و چروک پوستی می‌شود.

بعد از این برنامه اولیه ، باید تزریق مزوژل هر شش ماه یک مرتبه تجدید گردد. در واقع دوام و پایداری مزوژل تقریباً شش ماه می باشد و با توجه به شرایط هر فرد، مزوژل معمولا 6-2 بار در سال تزریق می‌شود.

تفاوتی که مزوژل تراپی با مزوتراپی دارد، غلظت بالای هیالورونیک اسید است که در مزوژل 15% است و در مزوتراپی غلظت آن 3-1 درصد می‌باشد. این غلظت بالای هیالورونیک اسید موجود در مزوژل باعث ماندگاری بیشتر آب در فضای میان بافتی سلول‌ها شده و پوست شما بعد از تزریق مزوژل شفاف و جوان‌تر خواهد بود.